Σελίδες

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Τα κατορθώματα της κόρης μου

Την Τετάρτη στις 6 του μήνα, έκλεισε τα 3

Τη λένε Στεφανία και είναι η μονάκριβή μου κόρη, το στολίδι του σπιτιού μου, το παρεάκι μου, η ζωή μου όλη.

Κατά καιρούς μου έχει πετάξει διάφορα κουφά, καθότι η γλώσσα της πάει ροδάνι. Άλλες φορές γελάω και συγκινούμαι με την αθοώτητά της, μερικές φορές έρχομαι σε δύσκολη θέση γιατί δεν ξέρω τι να της πω, άλλες φορές προβληματίζομαι, αλλά πάντα απολαμβάνω κάθε της λέξη, κάθε της γκριμάτσα. 

Τα περισσότερα από τα μαργαριτάρια της, τα έχω ξεχάσει - ο σκληρός δίσκος του μυαλού μου είναι γεμάτος από τις υποχρεώσεις και τα θέματα της καθημερινότητας - και συνειδητοποιώντας πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός και πόσο γρήγορα μεγαλώνει το βλαστάρι μου, σκέφτηκα να προσθέσω μια καινούργια σειρά θεμάτων στο blog μου με πρωταγωνίστρια τη Στεφανία. 

Έτσι θα κρατήσω ένα "αρχείο αναμνήσεων" για μένα και για εκείνη (χωρίς να ζορίζω το μυαλουδάκι μου να τις χωρέσει όλες) και αρχίζω από τις σημερινές ατάκες της: 

1. Κατεβαίνοντας από το σπίτι για να μπούμε στο αυτοκίνητο και να πάμε εκείνη στον παιδικό κι εγώ στη δουλειά, βρήκαμε το αυτοκίνητο μούσκεμα, λόγω της βροχής 
Στεφανία: Μαμαααά, ποιός έπλυνε το αυτοκίνητο? 
Εγώ: Η βροχή μωρό μου!!! (Γιατί άμα περίμενε να το πλύνω εγώ, ζήσε Μάη μου......) 

2. Γυρνώντας από τον παιδικό, συζητάμε και λέμε πως περάσαμε τη μέρα μας. 
Εγώ: Τι φάγατε σήμερα μωρό μου? 
Στεφανία: Πατατούλες με μοσχαράκι (πάλι καλά, όταν είχανε αρακά, μου είχε απαντήσει : μπαλάκια πράσινα) 
Εγώ: Ποιο φαγητό σου αρέσει πιο πολύ απ' όλα ? 
Στεφανία: (Το σκέφτεται για λίγο και απαντάει γεμάτη σιγουριά) Η τούταααα!!! (τούρτα) 

Μου βγήκε γλυκατζού η άτιμη!!!!! 


Αυτά προς το παρόν. Σας προειδοποιώ: Θα έχει και συνέχεια χιχιχιχιχι ....


Φιλιά πολλά. Να περνάτε καλά κι εμείς ..... καλύτερααααα  

6 σχόλια:

  1. Να σου ζήσει η κορούλα σου Άννα, αυτές είναι οι πιο όμορφες στιγμές που μένουν για πάντα στην καρδιά! Καλό βράδυ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δεσποινάκι. Η αλήθεια είναι ότι η κόρη μου, μου έχει δυσκολέψει λίγο τη ζωή, αλλά μου την έχει ομορφύνει απεριόριστα. Πολλά φιλιά.
      Υ.Γ. Σχετικά με το πουλόβερ: ακόμα παιδεύομαι για να το φτάσω στο σημείο της λαιμόκοψης

      Διαγραφή
  2. να την χαίρεσαι και να την δεις όπως επιθυμείς...υγεία και ευτυχία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου σε ευχαριστώ για τις ευχές. Ελπίζω να τη δω ... όπως εκείνη επιθυμεί και φυσικά γερή και ευτυχισμένη.
      Φιλούθκια στη μουσούδα σου.

      Διαγραφή
  3. Καλά κάνεις και τα γράφεις. Περνάνε πολύ γρήγορα τα χρόνια και όλα αυτά τα όμορφα δυστυχώς ξεχνιούνται. Να περνας ώρες μαζί της .τωρα μου λείπουν τα δικά μου , που έγιναν 18 και 13.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δέσποινά μου. Να τα χαίρεσαι τα καμάρια σου! Αυτές οι μικρές λεπτομέρειες ξεχνιούνται πολύ γρήγορα. Προσπαθώ να φυλάξω ζωντανές, όσες το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες, με φωτογραφίες, βιντεάκια και από δω και στο εξής και με τα γραφόμενά μου.
      Καλό σου βράδυ. Φιλιά

      Διαγραφή